Om Qreate
Maliin Stoor, efter 15 år på H&M, och senast Åhléns, har en stor erfarenhet av rollen som Visual Merchandiser (VM), har alltså jobbat i branschen och rollen i över 25 år. Maliins styrka är att skapa försäljning i butik med hjälp av produkterna, butikens behov och koncept samt mitt stora intresse för att hitta spännande och kreativa och tydliga lösningar – säljande lösningar.
Ska ditt företag visa upp sig på en mässa kan Maliin allt från att lämna förslag till genomförande. Under Event finns även information om du skall ordna en tillställning som behöver utsmyckning, t.ex. en firmafest eller ett bröllop. Qreate fixar även dukningar som gästerna sent kommer att glömma.
Produkter ska även synliggöras i andra forum än som exponering fysiskt i butik – bilder till annonser, kampanjer eller instoore bilder – här kan Qreate erbjuda stylisttjänst. Allt från ide till location och genomförande – idag är det viktigt att sticka ut och synas i olika kanaler – bilder har en stor betyldelse för marknadsföringen av företaget och dess produkter – Maliin är utbildad Interior Stylist på Beckmansakademin.
Behöver ert företag ett lyft av lokaler – att den röda tråden följs upp från er grafiska profil – då hjälper vi er från ax till limpa. Från en behovsanalys till moodboard med möbel och möblerings förslag, belysning och inredningsdetaljer som förhöjer och förstärker – allt till själva inköpen och genomförandet. Qreate har bra samarbeten med allt från elektriker till målare, sömmerskor och snickare – en helhetslösning finns om så är behovet!
Qreate stylar även din bostad. Jag jobba med både det hemmet som skall behållas som eget hem i en ny fungerande kostym till ett hem som fixas inför en försäljning. Genom homestyling ökar du chansen att få ut maximalt vid försäljning. Homestyling finns i flera olika nivåer. Öka trivseln hos personalen och ge ditt företag fina lokaler både för kunder och besökande. Qreate genomför allt från konsultation till genomförande, där ni själva väljer nivån.
Det första kunden ser innan den tar sig in i butiken är skyltfönstret. Jag skyltar attraktiva fönster som drar till sig blickarna och får kundens intresse väckt, vilket gör att de söker sig in i butiken. Väl inne i butiken jobbar jag vidare med varorna för att för att kunden lätt ska hitta dem. Röda tråden uppföljning är det mest effektiva för att få igång försäljning.
Jag håller mig uppdaterad om rådande trender, idéer och lösningar genom inspirationsresor och mässor, senast i New York, Düsseldorf, London och Paris.
Kunder- Entreprenörskolan Leksand
- Handelsakademin
- Leksand folkhögskola
- Know IT
- WSP – Falun
- PrefabTeknik AB
- DHL
- CCS Helathcare
- CadQ
- PUB
- Kupolen
- Falan Galleria
- Bergströmsgalleria
- Globen City
- Sollentuna Centrum
- IKANO Linköping
- Brage Gallerian
- Kom!
- Lindés Ur & Guld
- Underverket
- Masmästaren
- Djurmagazinet
- Carl Larssongården
- EveneMagnus
- Svensk Fastighetsförmedling
- Mäklarhuset
- Fastighetsbyrån
- Fiskarhedenvillan
- Mitt Nya Hus
- Ejendal
- Björnkläder
- Fristad
- Peace & Love
- Blombergs Café
- Café Caal
- SVEA Träningscenter
- Må bättre Hedemora
- Tunabyggen
- Modeshow
- Bröllop
- Galaxen – Stora Björn
- Privata inredningsuppdrag
- Driv eget
- Köpmannaföreningen Borlänge
- Borlänge Centrumförening
- Unika Ludvika
- Centrala Stadsrum Falun
- Ludvika Turistbyrå
- SSAB
- Affärsnavigator Dalarna
- Hemmaliv
- PLAZA Interiör
- Residence
- Hus & Hem
- Lantliv
- Borlänge Centrumtidning
- Aktiv Ortopedteknik
- Älvdalens
- W7 Dalarna
- Älvängen
- Emmeli Ek
- Nordic Design Collektive
- Signal och Banbyggarna
- Thomas Cook/Ving
- Citronelles Agenturer
- Terrible Twins
- Stiftelsen Teknikdalen
- Clas Ohlsson